4N1K İlk Aşk Nerede Çekiliyor?

Herkese Merhaba!

Bugün sizlere İstanbul'un çok geç keşfettiğim ama görür görmez aşık olduğum bir tepesinden bahsedeceğim. 22 yıldır bu şehirde yaşamama rağmen daha bilmediğim, görmediğim ne çok yer var.
Diziler sayesinde görüp keşfediyorum pek çok yeri.




4N1K İlk Aşk dizisini izleyenler bilir çetenin buluşma noktası olan muhteşem manzaralı tepeyi. Diziyi izlemeyenler de fragmanlarda muhtemelen görmüşlerdir.






O müthiş manzarayı görür görmez sıkı bir araştırma yaptım, neresi olduğunu öğrendim ve ilk fırsatta gittim. Burası meğer bir parkmış. Sarıyer'de Hisar Üstü'nde bulunan Doğatepe Parkı. Böyle güzel bir manzarası olmasına rağmen maalesef oldukça bakımsız. İstanbul'un belki de en güzel parkı olmaya aday ama ilgilenilmemiş. Bu oldukça üzücü. Halbuki şurada ne piknik yapılırdı. 😂




İstanbul'da görüp görebileceğiniz en sakin yer belki de. Galiba insanlar henüz bilmiyorlar. Ben şurada bir saate yakın oturdum ve manzaranın tadını çıkardım. Kalabalıktan bunalanlar için ilaç gibi. Tavsiyemdir gidin, görün, hayatın telaşından sıyrılıp bir nefes alın.




Ulaşım: Kabataş'tan 43R'ye binerseniz son durakta bu güzel parkla karşılaşırsınız. Ayrıca park Boğaziçi Üniversitesi'ne yürüme mesafesinde.

Not: Dizinin okul dışındaki bölümleri Sarıyer'in farklı yerlerinde çekiliyor. Okul sahneleri ise Çekmeköy'de özel bir okulda çekiliyor.

İstanbul'daki gezip görmelik yerleri tanıtmaya devam edeceğim. Takipte kalın. Sevgiyle kalın... 💜

Yorumlar