Yurt Dışından Mektuplar 1-Kore/ A Letter From Korea

Merhabalar 👐

Beğeneceğinizi umduğum yeni bir seriye başlıyorum. ''Yurt Dışından Mektuplar'' serisinin ilk yazısında Kore'den gelen bir mektubu sizlerle paylaşacağım. Koreli mektup arkadaşımın ismi Yejin. 
Mektuplaşmayı sürdüremesekde hala çok sevdiğim bir arkadaşımdır. 

Postacının sağ salim getirdiği nadir yurt dışı mektubumla birlikte Yejin neler göndermiş bir bakalım.


Yabancı Mektup Arkadaşı


Yukarıda gördüğünüz güzel posta 2016 yılında tam da doğum günümün ertesi postacı tarafından kapıma bırakıldı. Paketi görünce ayrı, açınca apayrı sevindim tahmin edersiniz ki... Solda gördüğünüz fil ve kahvelerden oluşan şey bir sticker. Hayatımda gördüğüm en tatlı sticker olabilir. Sadece o değil, pembe fiyonk ve fotoğrafta filtreden dolayı pek belli olmayan kiraz çiçeklerinin olduğu kağıt da bir sticker. Neredeyse üç yıl olacak ama hala ilk günkü gibi duruyor. Çünkü kullanmaya kıyamadım.

Beni en çok sevindirenlerden biri de sağ tarafta gördüğünüz chopstick. O sıra chopstick kullanmayı çok istiyordum fakat bir türlü bulamamıştım. Yejin'den bir chopstick göndermesini ben istemiştim 🙈 
Ama bu posta ulaşmadan birkaç gün önce Eminönü'nde nihayet bulup iki çift aldım. Onların varlığından sebep bu Kore'den gelen chopstickleri de aynen fotoğrafta gördüğünüz gibi sakladım bir köşeye. Sevdiğim, kıymet verdiğim şeyleri kullanamama gibi kötü bir huyum var ne yazık ki... 

Kore'nin her şeyi çok tatlı ve sevimli olduğu için mektup kağıtları da bu şirinlikten, güzellikten payını almış. Burada arayıp böyle güzel mektup kağıtları bulmak çok zor. Bulunsa bile fiyatlar caydırıcı derecede yüksek. Bir gün Kore'ye gidersem korkarım tüm paramı kırtasiye ve oyuncağa yatırıp döneceğim 😂

Yejin'den gelen posta bu şekildeydi. Ben de ona Türkiye'den neler istediğini sordum. Yalnızca Türk kahvesi ve kartpostal istedi. Bolca gönderdim :)

Mektuplar hem ne güzel iletişim aracı hem ne güzel birer anı...Tavsiye ederim.

Yurt Dışından Mektuplar serisinin ikinci yazısında bambaşka bir ülkeden gelen bir mektupla karşınızda olacağım. Görüşmek üzere.... Sevgiyle kalın 💗

EN

Hello dear friends,

I'll tell you my Korean friend's mail. She's name is Yejin. She send me a happy mail for a long time ago. Maybe three years ago. You can see the mail on above photo. She send me a lot of cute stickers and chopstick. She made me happy so much. 

Sorry for my poor English... Bye 💗

Yorumlar