Mektup Arkadaşım Olur Musun?

Mektup severler, mektuplaşanlar, daha önce mektuplaşmamış ama mektuplaşmayı çok isteyenler ve mektuplarla alakası bile olmayanlar ama yazılarımı okuyanlar hepinize merhaba 😊

Mektup arkadaşlığı yazımda aklımda güzel bir fikir olduğundan bahsetmiştim. Eğer okumadıysanız  önceki yazıyı okuyup öyle devam edebilirsiniz.

Sizde mektuplaşmak istiyorsanız ama etrafınızda kimse mektuplaşmaya olumlu bakmıyor hatta saçma bile buluyorsa hiç üzülmeyin. Bulut Ablanız sizinle seve seve mektup arkadaşlığı yapmaya hazır!

Evet evet düşündüğüm şey tam olarak bu. Bu yazımda sizlere posta adresimi vereceğim. Mektup arkadaşı arayıp bulamayanlar, mektuplaşmaya doyamayıp daha fazla mektup arkadaşı arayanlar, içindekileri kimseyle paylaşamayanlar, bir yazsam öyle rahatlayacağım ki diyenler, dertleşecek bir arkadaşa bir ablaya ihtiyaç duyanlar...Posta kutum hepinize açık!




Benimle mektup arkadaşlığı yapmak isterseniz ya da içinizdekileri paylaşacağınız birine ihtiyaç duyarsanız bir mektup uzağınızdayım. Gelen tüm mektupları elimden geldiğince hızlı cevaplamaya çalışacağım.

Ben mektup göndereceğim ama ulaşıp ulaşmadığını nereden bileceğim? Diye düşünüyorsanız hemen cevaplayayım, aldığım her mektubu bloğumda paylaşacağım (tabi ki yazılanları ve isimleri değil).



Mektubunuzu cevaplamamı istiyorsanız zarfın sol üstüne ad, soyad ve adres bilgilerinizi doğru yazdığınızdan emin olun.

Mektup göndermek isteyenler bana instagram ya da mail üzerinden ''Mektup arkadaşın olmak istiyorum.'' yazarlarsa adres bilgilerimi göndereceğim. 

İlk kez mektup gönderecekler için pttye gidip mektup göndereceğinizi söylüyorsunuz. Eğer ''Nasıl gidecek?'' diye sorarlarsa ''Normal'' cevabını verin. Normal demek takipsiz anlamına geliyor. Mektup ücreti 2 TL. Ağırlık arttıkça ücret artıyor.

Takipsiz mektuplar çoğunlukla ulaşıyor ama kaybolma ihtimali her zaman var. Eğer benim mektubun sağ salim gitsin, gittiğinden emin olayım diyorsanız mektuplarınızı takipli gönderebilirsiniz. Takiplilerde ücret daha pahalı 6 TL.

Sanırım bu kadar bilgi yeterli. Sizden gelecek mektupları bekliyor olacağım.
Her şey mektup yazan bir nesil için 😍

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle...Sevgiyle kalın... 💜

Edit: Güncel mektup arkadaşlığı etkinliği için: Mektup Arkadaşı Aranıyor!

     







Yorumlar

  1. Bu etkinlikten ben de düzenlemiştim iki yıl önce sanırım. :) Çok keyifli ve heyecan verici oluyor.. Hem mektubu yazması hem de beklemesii. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel :) Ben de heyecanla bekliyorum bakalım :)

      Sil
  2. Birpembesever 'in yazılarında görüp çok hevesleniyorum, şimdi bloğunuzu inceleyince yeniden bir şevk geldi. Mektup arkadaşı olsak mı sevgili Bulut abla? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahattin Ali okuyan bir mektup arkadaşı kulağa harika geliyor 🙆 Olalım tabii, seve seve... 😊 Yazımda paylaştığım adres posta kutumun adresi mektubu oraya gönderebilirsiniz, en kısa zamanda cevaplarım ben de :)

      Sil

Yorum Gönder