Mektup Arkadaşlığı

Merhabalar herkese!

Bugün harika bir konu ile geldim. En sevdiğim, içimi kıpır kıpır yapan mektup arkadaşlığı hakkında olacak bu yazım. Daha önce hep yabancılarla yapılan mektup arkadaşlığından bahsettim. Mektuplaşma eylemi yalnızca yabancılarla mı yapılır? Tabi ki hayır. Türklerle de olur. Hem de öyle güzel olur ki tadından yenmez.

Bir yabancıya mektup yazarken eğer yabancı dilin çok iyi değilse pek çok şey kalemin ucuna gelir gelir geri döner. Benim için öyle oldu hep genel şeylerden bahsediyordum mektuplarımda çünkü aklıma gelen her şeyi doğru çeviremiyordum. Bu da bazen boğuyordu beni çünkü yazmak istediklerini yazamamak samimiyetini cümlelere dökememek can sıkıcıydı. 

Günlerden bir gün sosyal medyada mektup arkadaşı arayışımı dile getirip ''Haydi mektup arkadaşı olalım.'' gibi bir şey yazmıştım. Bir arkadaşım çok olumlu yaklaşıp mektup arkadaşlığı yapmak istediğini söyledi. Çok mutlu oldum ve hemen başlamak için sabırsızlanıyordum.

İlk fırsatta birbirimize mektup göndermeye başladık. Büyük bir heyecanla günlerce hatta haftalarca bekledim fakat arkadaşım bir kaç kez mektup gönderdiği halde hiçbiri gelmedi. Postacıdan kaynaklandığını düşünüyordum, deneyimlerime dayanarak şuan neredeyse eminim. Büyük uğraşlar sonucu postacıyı mektup beklediğime ikna ettim ve mektuplarım gelmeye başladı. Belki bir ara gelmeyen mektuplarım karşısında neler yaptığımı, postacıyı nasıl ikna ettiğimi yazarım. 😃


Mektuplar

Bahsettiğim arkadaşımla yanılmıyorsam üç yıldan fazladır mektuplaşıyoruz. Fotoğraftaki mektupların hepsi ondan geldi. Gelmeyen mektuplara inat sağ olsun bıkmadan usanmadan mektup göndermeye devam etti. Dilerim böyle güzel mektup arkadaşlarınız olur.

İstiyorum ki mektuplaşmanın o muhteşem tadına herkes baksın. Mektup göndermenin, mektup almanın verdiği hazzı herkes yaşasın istiyorum. Bununla ilgili güzel bir fikrim var. Bir sonraki yazımda paylaşacağım sizlerle aklımdakileri. 


Mektup Arkadaşlığı

Sizde bir mektup arkadaşı istiyorsanız bir sonraki yazımı bekleyiniz. 😊 Ben yabancı mektup arkadaşı istiyorum ama nasıl bulacağımı bilmiyorum diyorsanız bu yazım size yardımcı olacaktır. Yabancı mektup arkadaşlarımdan gelen mektuplarımı ise şu linklerden 123 görebilirsiniz.

Çok yakında bir sonraki yazımda görüşmek üzere... Sevgiyle ve huzurla kalın... 💚

Güncel Mektup Arkadaşlığı Etkinliği İçin: Mektup Arkadaşı Aranıyor


Yorumlar