Mektup Arkadaşım Olur Musun? 2

                                                                                                                                                    Bismillah

Herkese Merhaba!

Mektup Arkadaşım Olur Musun? adlı yazımda bana istediğiniz zaman mektup yazabileceğinizden bahsetmiştim. Ara ara posta kutumu kontrol ediyorum. En son pazartesi günü baktığımda herhangi bir mektup yoktu. PTT'de pek çok kez kayıp mektup vakasıyla karşılaştığım için ister istemez tedirgin oluyorum. Eğer bana mektup yazdıysanız instagram ya da twitterdan bana ulaşın olur mu? Bu sayede mektup takibini daha bilinçli yapabilirim. İnstagram ve twitter hesaplarımı yazının sonunda paylaşacağım.

Mektuplaşmayı çok seviyorum. İnsan sevdiği şeyle sınanır derler ya ne kadar çok sevdiysem o kadar çok kayıplara karıştı mektuplarım. PTT'ye birkaç sefer yazdım bu konuyu. En son şikayetimde ise bana verdikleri cevap ''Gönderiler kapalı çuval içerisinde gönderildiğinden kaybolması mümkün değildir. Ulaştığı illerde ayırım servisince ayrımı yapıldıktan sonra dağıtıcıların cihetine eklenerek, adreslere (varsa posta kutularına) mutlaka bırakılır. '' şeklindeydi.

Verdikleri cevaba bakılırsa postacıların hepsi işini mükemmel yapıyor. Peki bu postacıların takibini kim yapıyor? İş tamamen postacının insafına kalmış. Allah'tan korkmayanlar mektupları takip numarası olmadığı için takip edemeyeceğimizden dolayı bir kenara atsa kimsenin ruhu duymaz. Benim gibi evde büyük bir heyecanla mektup bekleyenler ise mektuplarını alamadığı konusunda hiçbir yetkiliyi ikna edemez.

Kayıp mektup sayısını azaltmak ümidi ile PTT'de posta kutusu kiraladım. Posta kutusu ile kayıp sayısının ciddi derecede azaldığı ile ilgili çok yorum okudum. Henüz bir mektup almadım ama eğer alırsam sizlerle paylaşacağım.

Mektup arkadaşım olmak istiyorsanız öncelikle konu hakkındaki bir önceki yazımı okuyup ardından benimle instagram, twitter ya da e-posta yoluyla iletişime geçmenizi rica ediyorum. Mektup arkadaşınız olmak için sabırsızlanıyorum :)

Sevgiyle kalın... 💚

Güncel Mektup Arkadaşlığı Etkinliği İçin: Mektup Arkadaşı Aranıyor


instagram: bulutabla
twitter: bulutabla
e-posta: bulutabla@outlook.com

Yorumlar