MEMLEKET, GÜN BATIMLARI ve KPSS

                                                                                                                                      bismillah

Uzunca bir aradan sonra herkese merhaba,

Umarım herkes iyi ve sağlıklıdır. Bugün buralarda yokken neler yaptığımdan bahsedeceğim biraz. Bayramdan hemen önce memlekete gitmiştim. Bayramı ve bayramdan sonraki bir ayı memlekette geçirdim. Ananemlerin müstakil bir evi var, üst katta da bir terasları... Terasın sağ tarafı gün batımını izlemek için harika bir yer. Göğün renkten renge girdiği günler oluyor, bazen de sessiz sedasız kimselere duyurmadan batıveriyor güneş. Bazen ise bulutlar gizliyor gün batımını. 

Profesyonel bir fotoğraf makinesi almıştım, henüz manuel ayarları çok iyi yapamıyorum ama terasta gün batımlarını izlerken bolca da gün batımı çekme pratiği yapma fırsatı buldum. Sonuçlar şahane değil belki ama beni tatmin etti. Çektiğim bir kaç gün batımını sizlerle de paylaşacağım. Fikirlerinizi yorumlarda belirtirseniz sevinirim, yapıcı eleştirilere de açığım.


Gün Batımı Fotoğrafı
Gün Batarken

Memlekette koca bir ay öyle hızlı geçti ki 6 Eylül'de beni bekleyen bir KPSS olmasaydı bir süre daha kalmak isterdim. Karşı komşumuzun üç yaşında bir torunu var, günlerim onunla oynayarak geçti. Bazen üç yaşındaki bir çocuk en iyi arkadaşın olabilir. Bir de fotoğraf çekilmeye bayılınca ben de bu sevgiyi fırsat bilip çocuk fotoğrafçılığı çalıştım, birlikte bolca pratik yaptık. En güzel yanı ise hepsinin harika bir anı olarak yıllarca bizime kalacak olması. 


Hayat kısa kuşlar uçuyor.
Hayat Kısa,
Kuşlar Uçuyor...


Geçen yıl Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünden mezun oldum. Asıl her şey mezun olduktan sonra başlıyor malum KPSS gibi bir sınavımız var. Geçen seneki sınavda yeterli puan alamamıştım, atanmaya da çok istekli değildim ama bu sene sınavdan yaklaşık bir ay önce atanmaya karşı büyük bir istek oluştu ve önemli derslerin konu tekrarlarını dinledim bol bol. Cumartesi sabah memleketten döndüm. Ertesi sabah ise sınava girdim. Eminim duymuşsunuzdur özellikle Türkçe soruları epey konuşuldu. Ben Türkçe'de çok zorlanmadım aksine sınavın genel kültür bölümünü oluşturan tarih, coğrafya korkulu rüyalarım. Ben beni bildim bileli aram hiç iyi olmadı ne tarihle ne coğrafyayla, çok da güzel hocalarım vardı ama... Öğleden sonra Eğitim Bilimleri sınavımız vardı, fena değildi. Geriye kaldı Öğretmenlik Alan Bilgisi Testi namı diğer ÖABT 😃 Yaklaşık bir 13 günüm kaldı, bol bol ders dinleyip tekrar yapacağım kalan sürede inşaallah. Dualarınızı beklerim 💫

Hayat boyu bitmiyor sınavlar... Yazılı sınavlar bitse sözlüler başlıyor sözlüler bitti demeye kalmadan bambaşka olaylarla sınıyor bizi hayat. KPSS, YKS, DGS filan bir şekilde geçer, Allah hayat sınavını hayırla, güzel amellerle bitirenlerden eylesin bizleri...

Yepyeni yazılarda görüşmek üzere, sağlıkla kalın... 💚

Yorumlar

  1. Amin. Inşaallah.
    Başarılı olup istediğiniz yere hayırlısıyla yerleşirsiniz Inşaallah.
    Fotoğraflar güzel. Ben beğendim.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin, çok teşekkür ederim. 💐 Fotoğrafları beğenmenize de çok sevindim. 😍

      Sil
  2. hey nasıl gidiyor çalışmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça yoğun ve yorucu ama sınavdan mutlu çıktığımı hayal ederek motive ediyorum kendimi 😄

      Sil
  3. Umarım her şey gönlünüzce olur 😊👍🏼 Başarılar diliyorum çok.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder