Okurumdan Mektup Var!

                                                                                                                                                                              bismillah

Merhabalar Efendim, 

Ne zaman bir yazımın sonunda yeni yazının çok yakında geleceğinden bahsetsem uzunca bir zaman giriyor araya. Bunun için çok üzgünüm. Bu sebeple bir daha böyle şeyler yazmamaya gayret edeceğim. Yazmak istiyorum aslında sıklıkla ama günler hatta haftalar öyle çabuk geçiyor ki ardıma dönüp baktığımda şaşakalıyorum...

Bu yazımda sizlerle büyük bir mutluluğumu paylaşacağım. Mektup Arkadaşı Aranıyor! adlı yazımda online mektup arkadaşlığı fikrimi sizlerle paylaşarak istediğiniz taktirde bana mektup gönderebileceğiniz online iletişim adreslerimi yazının sonuna bırakmıştım. Ve bir gün mail adresimi kontrol ederken çok tatlı bir mektupla karşılaştım. Sizlerden birinin gönderdiği bu mektup öyle mutlu etti ki beni...


Mektup arkadaşımdan gelen mektup
2. Mektup

Online mektubu yazan okurumun ve benim de isteğimle mektuplaşmayı online devam ettirmek yerine çok sevdiğim PTT aracılığıyla gerçekleştirmeye karar verdik. Kaybolan onlarca mektuptan sonra mektuplaşmaya çekinir olmuştum. Çünkü emek emek yazılan mektuplar bazı postane çalışanlarının sorumsuzluğu sebebiyle sahibine ulaşamıyor ve bu mektubu yazan için de mektubu bekleyen için de fazlasıyla üzücü bir durum oluyordu. Sağ olsun isteğimi anlayışla karşılayıp kayıtlı mektup göndermeyi kabul etti okurum. 

Okurumdan gelen ilk mektup tam da doğum günümde ulaştı elime. Aldığım en güzel hediye olabilir. Zarfı güzelce süslemişti. Maalesef fotoğrafını çekmemişim, fırsat bulursam daha sonra çekip eklerim. Zarfı açtığımda dört sayfa mektupla karşılaştım. İtiraf etmeliyim ki aldığım en uzun mektuptu. Büyük bir keyifle okudum. Evet uzun mektupların tadı gerçekten bir başka! Aynı keyifle uzunca bir cevap yazdım. Ve kendisi mektup aldığım ilk okurum olduğu için mektubumun yanında sevdiğim kitaplardan birini hediye olarak gönderdim.


Mektup arkadaşımdan gelen mektuplar
Mektuplar

Çok kısa bir süre sonra okurum ikinci mektubu gönderdi. Cevabımda ilk mektubunun doğum günümde geldiğini ve ne kadar mutlu olduğumu yazmıştım. Öyle güzel kalpli bir insan ki mektubun yanında bana bir de doğum günü hediyesi göndermiş. Ayrıca bu sefer ki mektubu tam beş sayfaydı. Okumalara doyamadım. Ben ne yaptım da böylesine güzel yürekli bir mektup arkadaşı gönderdi bana Allah diye düşündüm epeyce. Çünkü gerçekten tam da hayallerimdeki mektup arkadaşı kendisi, ne eksik ne fazla. Allah isteyen herkese nasip etsin.

Huzurlarınızda kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum. İyi ki tanıdım seni mektup arkadaşım. 😍

Bir sonraki yazıda görüşmek umuduyla...

Sağlıkla kalın... 💜

Yorumlar

  1. Ne hoş bir iletişim.
    4, 5 sayfa ne yazmış merak etmedim değil hani :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mektup yazarken bir şeyler anlatmaya başlayınca sayfalar akıveriyor. :))

      Sil

Yorum Gönder