Kendini Tanımak

                                                                                                                                                        bismillah

Kendini tanımak uzun soluklu bir yolculuktur. Bu yolculuğa başladıktan sonra kendimle ilgili daha fazla düşünmeye ve bunun hakkında kendimle konuşmaya başladım. Beni çok etkilediğini ve bir gün fena patlayacağını düşündüğüm konular hakkında konuştukça aslında zannettiğim kadar güçlü olmadıklarını fark ettim. Belki de zaman geçtikçe küçüldüler ve ilerde bir toz tanesinden farkları kalmayacak. 


hayat güzeldir


Hayat dolu bir insanım. Yaşamayı seviyor ve şükür ki keyif alıyorum. Beni mutlu eden büyük küçük pek çok şey var. 

Hobilerim var. Çizmeyi seviyorum mesela. Bazen de yazmayı... Hobilerime yenilerini eklesem fena olmaz sanki :)

Galata Kulesi


İçimde sevgi dolu, sıcacık bir ben var. Dışarıdan görünenden daha hareketli daha canlı... 

Sanırım yapmam gereken en önemli şey içerideki beni dışarı çıkmaya ikna etmek. Peki bunu nasıl yapacağım? 

Yorumlar