EL EMEĞİ HEDİYE ÖNERİSİ

                                                                                                                                                Bismillah

Hediye Seçmek

Hediyeleşmek, sevdiğin birine hediye vermek dünyanın en güzel olaylarından biri. Birine hediye vermek üstelik herhangi bir özel gün dışında bir hediye vermek o kişiye seni önemsiyorum, yalnızca doğduğun gün değil her gün özelsin gibi güzel mesajlar verir ve düşünüldüğünü hissettirir. 

Sevdiğiniz bir arkadaşınıza hiç beklemediği bir anda bir hediye verdiniz mi? Eğer verdiyseniz bilirsiniz bu hediyenin onu nasıl şaşırttığını ve belki de doğum günlerinde aldığı bir dolu hediyeden daha mutlu ettiğini. Oldu da daha önce denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim. Hediye almak güzel şey ama vermenin hazzı muhteşem! 

Hediye denildiğinde aklınıza neler geliyor? Gidip dükkan dükkan gezdikten sonra en pahalı ya da şaşaalı şeyi seçince en güzel hediye mi oluyor o? Eğer bu şekilde düşünüyorsanız siz ve ben kesinlikle farklı dünyaların insanlarıyız. Benim için hediye demek düşünülmek demek. Yani biri beni düşünerek yolda bulduğu bir çiçeği benim için taşıdıysa o en güzel hediyedir bana. Sadece maddi şeyler değil aslında mesele, hatta bana kalırsa manevi hediyeler büyüktür maddi hediyelerden.

Maneviyatı yüksek hediyeler neler olabillir? Uğraş vererek yapılan bir kurabiye, bir resim ve hatta bir mektup çok harika bir hediye olabilir. Biraz para verince internette bir dolu hediye seçeneği var hatta teknoloji öyle gelişti ki bir tıkla parasını ödüyorsun ve hediyen tam istediğin zamanda kuryeler tarafından hediye edilecek kişiye ulaştırılıyor. Hani gidip bizzat kendin vermekle uğraşmıyorsun bile.
Evet parası olan herkes rahatlıkla bu tip hediyeler alabilir lakin herkes oturup da sevdiği bir arkadaşı için bir saatini ayırıp bir mektup yazamaz. 

Şimdi sizlere harika bir hediye önerisinde bulunacağım. 

Sulu Boya Resim

El emeği hediye önerisi
Sulu Boya Resim
Sevdiğiniz birine benzersiz bir hediye vermek istiyorsanız ve biraz olsun bir şeyler çizebiliyorsanız ki denemeden asla çizemiyorum demeyin, sevdiğiniz kişinin hoşuna gidecek bir sulu boya resim yapabilirsiniz. Ayrıca sulu boyaya başlama hikayemi şuradan okuyabilirsiniz. 

Resimde gördüğünüz ev ananemlerin evi, daha önce yaptığım sulu boya çalışmalarını ananeme gösterdiğimde çok beğenmişti. Ben de ona böyle bir hediye vermek istedim. Ananemlerin evini çizmeyi denedim ve fena da olmadı. Ardından Ikea'dan tam istediğim gibi şık ve uygun fiyatlı bir çerçeve aldım. Bence gayet güzel bir hediye oldu ve eminim ananem de dedem de çok sevecek. 


Saksıda Çiçek Sulu Boya
Sulu Boya Çiçek

Gördüğünüz saksılı resmi de hazırlıkta tanıştığım ve birlikte çok kıymetli zamanlar geçirdiğimiz bir arkadaşıma yazdığım mektubun yanına benden minik bir hatıra kalsın düşüncesiyle çizdim. Kendisi tahminimce ilk kez mektup aldı ve mektubu aldığında çok mutlu olduğunu iletti. Bu tip minik şeyler sevdiklerinizde harika izler bırakır. Daha önce yapmadıysanız bile deneyin, kalkın ve mutlu etmek istediğiniz arkadaşınız için bir mektup yazın uzun ya da kısa olsun hiç önemli değil. Arkadaşınız mektubu aldığında emin olun çok sevinecek. 

Sizin de el emeği hediye önerileriniz varsa yorumlarda benimle paylaşır mısınız? Malum akıl akıldan üstündür. :) 

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle....
Sağlıcakla kalın... 💚




Yorumlar

  1. bende yeni dikiş makinesi aldım.toka,vs gibi basit şeylerle başladım mutfak önlüğü dikmeyi düşünüyorum nir arkadaşım için bence bir küçük hediye fabrikası gibi dikiş makinesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir fikir kesinlikle. Öyle bir makine alıp basit dikişler yapmak benim de aklımın bir köşesinde hep, belki bir gün... 🙏🏻

      Sil

Yorum Gönder