Akşam Yemeği Önerisi

                                                                                                                                                  bismillah

Akşam yemeği önerilerinde ikinci gün menüsüyle karşınızdayım. Şunu söylemeliyim ki her gün ''Akşam ne pişirsem?'' diye düşünmek gerçekten zahmetli ve zaman alıcı hatta belki de yemeği yapmaktan bile daha çok uğraştırıyor yapacaklarına karar vermek. Buradan tüm annelerin ellerinden öpüyorum. Haklarını nasıl öderiz bilemiyorum.

Akşam yemeği görevini devralışımın ikinci günü ve ben bugün için kardeşimin en sevdiği yiyeceklerden biri olan tavuğu seçtim. Evet tavuğu iyi piştiği sürece neredeyse her haliyle seviyor. Ben de bu akşam daha önce denemediğimiz bir şekilde yaptım tavuğu. Nasıl mı? Birazdan göstereceğim.

Akşam Yemeğinde Ne Var?


Tavada Çıtır Tavuk Baget


Hani şu çeşitli fast food mağazalarında ağızları sulandıran kızarmış tavuklar var ya işte tam öyle bir şey oldu. Yalnız baştan söyleyeyim hani tarif verirken kıpkırmızı nar gibi kızarmış tavuk fotoğrafları paylaşıyorlar ya (birazdan benim paylaşacağım gibi) heh işte tavukları kızartırken o kadar kızarmasını beklerseniz tavuğun yanma ihtimali oldukça yüksek. Sahiden yakmadan öyle kızartabilen varsa tebrik ediyorum kendilerini. Birazdan paylaşacağım fotoğraf bir miktar efekt içerir bilginize... 😂



Tavada Çıtır Tavuk Baget


Tarife nefisyemektarifleri sitesinden baktım hatta hemen şuracıktan tarifi aldığım sayfaya ulaşabilirsiniz. 



Pilav

Tavuğun yanına en iyi gidecek yemek nedir? Pilav dediğinizi duyar gibiyim. Bence de pilav. Pilav bana göre pek çok şeyin yanına yakışıyor. Pilavcıyım ben, en sevdiğim yemek pilav. Türkler olarak seviyoruz gerçi. Mesela Ramazan ayında bir misafirliğe gidince yemekte sevmediğin bir şey varsa ''Ben pilav alabilir miyim?'' dersin. Pilav tenceresini görmemişsindir ama bilirsin yapılmış olduğunu. Yazısız bir kural gibi ''Ramazanda iftara misafir geliyorsa pilav yapmalısın.''. Siz hiç bir iftar yemeğinde makarnayla karşılaştınız mı? Ben 23 yıllık hayatımda karşılaşmadım doğrusu. Karşılaşan varsa mutlaka yorum bekliyorum. 🙋

Pilav tarifini herhangi bir yerden almadım annemin tarif etti. Pilavı tavuğu haşladığım suyla yaptım oldukça lezzetli oldu. 


Tavuk ve Pilav


Dünden kalan sütlü patates çorbasıyla birlikte sade ve güzel bir menü oldu. Bence öğreniyorum bu işi yavaş yavaş. 😃 Akşam yemeği önerisi nin ilk akşamında neler yaptığımı henüz görmediyseniz hemen buradan yazıya ulaşabilirsiniz.

Akşam yemeği önerisi üçüncü gününde buluşmak dileğiyle...
Sevgiyle kalın... 💚

Diğer tarifleri de görmek isteyebilirsiniz:

İftar Menüsü

Az Malzemeli Kolay Tatlı

Soya Soslu Makarna

Kore Yemeği Tteokbokki

Yorumlar